Vertrek naar Sevilla - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Joyce Raaijmakers - WaarBenJij.nu Vertrek naar Sevilla - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Joyce Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Sevilla

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 April 2016 | Nederland, Son en Breugel

Eindelijk is het dan zover: de rugzak staat gepakt, de wandelschoenen zijn uit het leervet gehaald en de koelkast is leeg. We kunnen vertrekken voor onze wandeltocht van ruim 1.000 km. in Spanje; de Via de la Plata, ofwel de Zilverroute. Morgen, 20 april nemen we het vliegtuig naar Sevilla waar we zullen blijven tot zaterdag 23 april. Dan gaat het echte werk beginnen: onze eerste etappe is gelijk al 23 km. naar Guillena en het is daar naar toe niet vlak! Maar daar over meer in het volgende reisverslag. Groetjes, Joyce en Piet.

• 19 April 2016 - 22:59

Riky:

Namens Hans en mijzelf, een hele mooie reis met mooi weer en in goede gezondheid toegewenst

• 19 April 2016 - 23:07

Janny:

Na een goede generale afgelopen zaterdag moet het weer lukken! Heel mooie, fijne en inspirerende wandelweken!!

• 20 April 2016 - 10:23

Helma:

Wij wensen julllie een heel goeie reis en een mooie wandeltocht naar Santiago !!

• 20 April 2016 - 13:18

Mieke En Lou:

Wat leuk dat we jullie op de valreep nog even gedag konden zeggen.
    Nogmaals: goede reis, blijf gezond, geen pech, geniet van de tocht en van elkaar.
    We kijken nu al uit naar jullie belevenissen. Succes!!!
    Mieke en Lou.

• 20 April 2016 - 14:58

Bert En Tessa:

Heel veel plezier! en gezond weer terug.

• 20 April 2016 - 17:58

Cpieter En Dinie :

Hopi Piet en Joyce
    Heel veel wandelplezier en gezond weer terug.
    Succes Pieter Dinie

• 20 April 2016 - 18:13

P.v.d.Helm:

Goeie reis en mooie wandelingen

• 20 April 2016 - 22:59

Cor En Hilda:

Fijne dagen in Sevilla. Verder goede benen, droog weer en genieten gewenst!

Groet, Hilda en Cor

• 22 April 2016 - 22:53

Piet En Sjan:

Veel sukses en vooral genieten vanaf morgen!

Gr.
    Piet en Sjan

• 23 April 2016 - 14:36

Gerrie:

wij wensen jullie veel succes en fijn wandel weer

• 03 Mei 2016 - 22:18

Maria Dekkers:

Hallo Joyce en Piet
    De eerste week zit er weer op en ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen dit jaar weer zijn! In ieder geval veel succes en loop ze groetjes vanuit Son jan en Maria